Adverteren

Op deze site of in ons magazine?

  • Babyopkomst site en magazine zijn een initiatief van en worden gemaakt door verloskundigen. Wie anders weet immers precies wat er leeft bij de zwangere vrouw en haar partner.
  • 93% van alle verloskundigenpraktijken geeft ons magazine mee.
  • De doelgroep bereiken via het meest uitgegeven magazine door verloskundigen? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Adverteren

Op deze site of in ons magazine?

  • Babyopkomst site en magazine zijn een initiatief van en worden gemaakt door verloskundigen. Wie anders weet immers precies wat er leeft bij de zwangere vrouw en haar partner.
  • 93% van alle verloskundigenpraktijken geeft ons magazine mee.
  • De doelgroep bereiken via het meest uitgegeven magazine door verloskundigen? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Over Digital Baby Care

Digital Baby Care is eigenaar van de websites Babyopkomst.nl, Babyopkomst.tv en het magazine BabyOpKomst.

Titels die zich richten op zwangeren en jonge ouders met kinderen tot 1 jaar oud. Zowel de site als het magazine worden gemaakt door verloskundigen.

Met ruim 20 jaar ervaring als publisher én 30 jaar ervaring als verloskundigen onderscheiden wij ons doordat we precies weten waar de vraag en interesse van de doelgroep ligt.

We bieden de doelgroep antwoord op de vragen die spelen in de periode van zwangerschap tot en met het eerste jaar van de baby.

Betrouwbaarheid en diepgang is waarin wij ons onderscheiden ten opzichte van de andere titels die op deze markt opereren.

cover sept21Het magazine wordt gemaakt in samenwerking met de KNOV (beroepsvereniging verloskundigen) en verloskundigen en wordt gratis door 93%* van alle verloskundigenpraktijken in Nederland aan de zwangere meegegeven tijdens de eerste zwangerschapscontrole (ongeveer 8 weken zwanger).

Oplage circa 120.000 exemplaren op jaarbasis.

Wij kijken er naar uit om je te mogen verwelkomen als partner!

Wil je meer informatie over de vele mogelijkheden die wij bieden om in contact te komen met de doelgroep? Neem dan contact met ons op, of download de mockup van de komende editie.

*cijfers uit onderzoek onder 470 (van de 550) verloskundigenpraktijken in juni 2021.

Onderzoek onder verloskundigenpraktijken met de vraag  'Welke magazines geven jullie vanaf nu mee?'

92 respondenten die de vragenlijst volledig ingevuld hebben. Dat is bijna 20% van alle aangeschreven praktijken. Hiermee mag de uitkomst van dit onderzoek als representatief voor alle praktijken worden gezien.

Van de 92 ingevulde enquêtes geven 85 praktijken aan dat ze BabyOpKomst magazine meegeven!

Ruim 93% van alle praktijken geeft ons magazine mee, daar zijn we natuurlijk super blij mee en dankbaar voor.

enquete uitslag verloskundigen

 

Met vriendelijke groet,

Sandra Vuik

Verloskundige
Eigenaar Babyopkomst.nl, Babyopkomst.tv en Babyopkomst Magazine

 

cover sept21

Enkele, interessante feiten en cijfers

De site heeft gemiddeld 150.000 unieke bezoekers en 500.000 pageviews per maand.
BabyOpKomst magazine heeft een jaaroplage van 120.000 exemplaren.

Website

  • Gemiddeld 150.000 unieke bezoekers per maand.
  • Nieuwsbrieven afgestemd op periode van zwangerschap/na de geboorte.

Magazine

  • Jaaruitgave, oplage 120.000 exemplaren.
  • 93% van alle verloskundigenpraktijken geeft het magazine mee.
  • Gemaakt en uitgegeven door verloskundigen.

Adverteren website

Gemiddeld 150.000 unieke bezoekers per maand.

Nieuwsbrieven afgestemd op periode van zwangerschap/na de geboorte.

Adverteren magazine

Jaaruitgave, oplage 120.000 exemplaren.

Verspreiding via 93% van alle verloskundigenpraktijken in Nederland*

* onderzoek onder  alle praktijken in 2021.